ANMELDELSE AF E-BOGEN OM UDESIDNING

Maria fra Hyldemors Have har læst og lavet en anmeldelse af e-bogen om udesidning. Den kan du læse på Marias hjemmeside lige her.

Forside af e-bogen om udesidninger af Anja Dalby

Maria har en lille anke, i forhold til at jeg i e-bogen tilbyder en oversigt over hvad nogle af de mest almindelige dyr i den danske natur kan ‘tolkes’ som. Jeg var godt klar over, at lige præcis den oversigt ville kunne skille vandende. Mange i den shamanistiske tradition vi oftes benytter os af i Danmark, er nemlig af den overbevisning, at man ikke skal tolke i dyrets ‘form’. Men at man skal tage direkte kontakt til dyrets ånd og spørge hvad det er dyret vil fortælle eller hjælpe med.

Bogen jeg har skrevet er en bog for begyndere udi udesidning. Selvom mange andre der er mere erfarne indenfor feltet har skrevet, at de også har haft god gavn af den. Med vinklen på begynderne, så valgte jeg at tage oversigten over dyrene med. Det er min erfaring, at alle ord kan fungere som åbninger. Og nogle af os er så utrænede i at mærke ind i tingene. Altså f.eks. i at mærke ind i hvad et dyr betyder eller vil os. Der er min oplevelse altså, at nogle ord kan åbne ind til den forbindelse. Indtil vi selv kan mærke hvad det er dyret vil sige os eller hvad det repræsenterer i vores liv.

Hvis en udesidning kalder på dig, så kan jeg anbefale dig at se interviewet jeg lavede med Maria om udesidninger. Her kommer vi ind på mange ting der har med emnet at gøre og du kan høre Maria uddybe hendes egne udesidningsoplevelser og hvorfor udesidninger er en vigtig del af hendes shamanistiske arbejde.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.