Det kan virke provokerende, når man sidder i en rigtig træls situation*, at få beskeden, at hvis man bare vil lytte til sin intuition, så får man svaret på alle sine problemer. For når man sidder der, kan det være ret svært at høre noget som helst af hvad intuitionen siger. Og det er nemt at komme til den konklusion, at hunden har spist den, for det kan føles som om det er længe siden, intuitionen sidst har været tilstede i ens eget liv.

Her er nogle meget konkrete tips, til hvordan du kommer på sporet af din intuition igen. Det er alt sammen noget som giver dig jordforbindelse og som får dig til at vende tilbage til dig selv. Jordforbindelse styrker din kontakt med dig selv og på den måde kontakten til din intuition på fantastisk vis.

Der er en ret stor sandsynlighed, for at du vil læse de her fire punkter og så afvise dem med, at du allerede kender dem og derfor behøver du ikke lave dem. Men gør det alligevel. Fortæl dig selv, at du lige leger den her leg i lidt tid, selvom du naturligvis er så klog, at du ikke behøver lege den og selvom du godt ved alt hvad der er at vide om den her slags, så gør du det bare alligevel. Lad ikke dit ego narre dig til at tro, at du ikke behøver udføre konkrete handlinger for at få det bedre.

Jeg kan faktisk godt love dig, at hvis du følger den her plan, så vil du få det rigtig godt i løbet af den korte tid, det tager at integrere de her redskaber i dit liv. Følelsen af meningsløshed vil forlade dig og du vil have lyst til livet igen.

Start med punkt 1 og brug 7 dage på at indføre hvert punkt i dit liv. Så du starter med punkt 1 og efter 7 dage går du videre til punkt 2 mens du stadig har redskabet fra punkt 1 med dig, ligesom du har punkt 1 og 2 med til ugen med punkt 3 o. s. v.

 

4 meget konkrete tips, du kan bruge til at komme bedre i kontakt med din intuition

 

1. Vand. Drik vand. Drik 8 store glas vand hver dag. Start som det første din dag med at drikke et stort glas vand. Alle kan drikke 8 store glas vand. Start med at gøre det i 7 dage. Bare gør det. Stil ingen spørgsmål. Send din hjerne på ferie. Du laver ikke noget vildt. Du drikker bare vand, det kan du godt.

2. Kost. Undgå sukker (og alkohol og fedt og salt, chips er også no-go). Efter 7 dage med masser af vand, vil du måske allerede nu have opdaget, at din sukkertrang ikke er så stor mere. Du fortsætter med at drikke 8 glas vand og i denne uge, så fjerner du bare lige sukker (også juice og de der store dadelsnitter…) Du behøver ikke gå i panik. Det her er kun så du lige kan komme op og trække vejret. Når du er igennem den her korte periode af dit liv, efter du er kommet i kontakt med dig selv igen, så kan du altid genoptage diverse sjove madvaner bagefter. Det her er ikke for evigt, sig det til dig selv. Du kan snildt klare de sidste 21 dage sådan her.

3. Gå. I den tredje uge, så undgår du stadig tingene fra punkt 2 og du fortsætter med at drikke samme mængde af vand fra punkt 1, som du nu har gjort i 14 dage. Du er begyndt at blive så hydreret, at du kan begynde at tænke lidt sammenhængende tanker igen. Så nu kan du begynde at gå lidt ture. Bare gå i 15 minutter om dagen, men gå udenfor. Hvis du kan komme til natur er det bedst, hvis ikke, er det lige meget, bare kom ud og gå. Måske må du vende om efter 5 minutter, hvis du har det rigtig skidt, men det kan også være, at du opdager, at hvis du kan gå 15 minutter, så kan du også gå 20. Eller 25. Måske 30…Men bare tag det roligt. Start med at gå hver dag i denne uge. Alt er bedre end ingenting.

4. Træk vejret. Nu er der gået 21 dage med de her bittesmå forandringer. Jeg vil vædde med, at du kan mærke en markant forskel i dit velbefindende nu. I denne 4. uge øver du dig i at trække vejret. Bare en gang om dagen trækker du vejret dybt. Du trækker vejret dybt 7 gange. Helt ned i maven og du puster det helt ud igen. Træk vejret ind med næsen og pust ud med munden. Du mærker lige din krop, din vejrtrækning, din puls ved at trække vejret. Du vender tilbage til dig selv og mærker hvor det er meningen du skal være.

Det er fire meget nemme redskaber du kan integrere i dit liv. Bare fordi de er simple, er de ikke uvirksomme. Tværtimod, er de særdeles effektive til at give jordforbindelse. På den måde åbner du for kontakten til din intuition og kan høre hvad den siger til dig.

Derefter er det dit eget ansvar, at tage dig selv så alvorligt, at du så også gør hvad din intuition siger til dig. For de fleste af os ved godt hvad den siger, men fordi det den siger, som regel aldrig er i overensstemmelse med hvad vores egoer vil, så ignorer vi beskederne.

Hvis du gerne vil have det godt, så er det slut med at ignorere de beskeder. Men det er helt dit eget valg. Her er i hvert tilfælde 4 meget kraftfulde redskaber du kan starte med. Hvis du har lyst til at skrive til mig om 4 uger og fortælle hvordan de har gjort en forandring for dig, så er du meget velkommen til det.

Hvis du har lyst til at fortsætte efter de 4 uger, så er det nemt at blive ved med at drikke vand, at gå og at trække vejret. Faktisk vil det være virkelig smart at fortsætte med gøre det.

Kosten er straks lidt mere bøvlet, men mærk selv efter. Måske har du opdaget diverse bevæggrunde der ligger bag dine kostvaner, så du nu kan ændre på nogle ting i din kost, så du bliver stærkere og sundere. Men det kan du selv gå på opdagelse i. Nu har du under alle omstændigheder mærket, at du selv bestemmer om du spiser sukker, drikker alkohol, spiser chips og du har erfaret hvordan det føles, at være uden de trøst-remedier i dit liv.

Rigtig god fornøjelse!

* En træls situation kan være alt muligt: Alt det vi oplever som værende sorgfuldt i vores liv, men som i virkeligheden ikke er andet end udviklingsmuligheder; Fx sygdom, arbejdsløshed, depression, angst, kærestesorger, tab af alt muligt der har med vores identitet at gøre.

 

 

 

Kraftdyrstegning

Få guide til ego og intuition

Når du tilmelder dig mit nyhedsbrev, vil du modtage 5 mails, hvori du lærer hvordan du nemmere kan skelne mellem hvad der er dit ego der taler i dig og hvad der er din intuition.

You have Successfully Subscribed!